1. Informații livrare

Recepționarea comenzilor

Programul de recepționare a comenzilor de către operatorii noștri de site este 9:00- 17:00, de luni până vineri. Aveți posibilitatea de a selecta produse și de a efectua comenzi indiferent de oră sau zi, însă în afara intervalului orar, termenul de procesare va fi considerat din următoarea zi lucrătoare.

Termenul de livrare

Livrarea produselor se va face oriunde în țară, în termen de 2-3 zile, pentru produsele aflate în stoc. S.C. ALBARES LEATHER S.R.L. își rezervă dreptul să efectueze confirmarea suplimentară a comenzilor, înainte de onorarea lor, prin contactarea clienților.

Termenul de livrare se calculează din momentul plasării comenzii (pentru modalitatea de plată Ramburs), respectiv a confirmării plății (pentru OP și plata cu cardul).

Livrarea coletului

În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni încă o dată, după ce reușește să ia contact cu acesta. Ulterior, în cazul în care nu intră în contact cu clientul, comanda va fi anulată și produsul returnat la sediu, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.

Cost transport Național

Livrare prin curierat rapid, 2-3 zile lucrătoare.

Cost transport: 20 RON, TVA inclus.

Pentru comenzile cu valoare mai mare de 300 RON, transportul este GRATUIT.

2. Politica de returnare

Returnare în 14 zile calendaristice

În eventualitatea în care nu sunteți mulțumiți de calitatea produselor cumpărate din magazinul nostru online, puteți returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului de către client (conform OUG nr. 34/2014 – privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii), fără nici o explicație, iar noi vă vom returna întreaga sumă plătită de dvs.

În conformitate cu prevederile legii mai sus menționate, costul livrării produsului returnat către noi va fi acoperit de dumneavoastră.

Îți vom înlocui/schimba produsele cumpărate sau îți vom înapoia costul acestora, în cel mult 14 zile de la data denunțării în scris a contractului.

Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport. Banii îți vor fi returnați prin transfer bancar în contul furnizat de tine. Contul trebuie să fie înregistrat pe numele înscris pe factură.

Produsul va fi returnat prin aceeași metodă de livrare ca în cazul expedierii.

Produsul se va returna împreună cu factura în ambalajul original, fără să fi fost utilizat și fără să prezinte urme de deteriorare sau elemente lipsă.

Retur parțial

În cazul în care returul este parțial, deci decideți să returnați doar o parte din produsele comandate, vă vom rambursa suma plătită doar pe produsele returnate.

În cazul în care, din greșeală, ați primit un alt produs decât cel comandat, sau produsul primit este defect sau nu corespunde întocmai cu specificațiile din site, ne asumăm costurile de retur și vom depune toate eforturile pentru a vă înlocui produsul cât mai repede. În cazul în care nu se dorește înlocuirea produsului, veți primi banii înapoi, în maximum 14 zile calendaristice.

Produsul returnat trebuie să fie în cutia sa originală,  împreună cu factura.

Pentru mai multe informații despre procedura de returnare vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon +40 756 390 998 sau la adresa de email comenzi@woopleather.ro.

Înlocuirea cu un alt produs

Cum trebuie procedat dacă optați pentru schimbarea produsului achiziționat cu un alt produs:

  • În cazul în care valoarea noului produs este mai mare decât cea a produsului comandat inițial, diferența va fi achitată la curier, în momentul în care primiți noul colet;
  • În cazul în care valoarea noului produs este mai mică decât cea a produsului comandat inițial, vă vom trimite diferența de bani în coletul ce conține noul produs solicitat.

Pentru aceasta trebuie însă să ne notificați în scris, prin una din următoarele metode, la alegere:

  • Printr-un e-mail la adresa comenzi@woopleather.ro (menționând numărul comenzii în cauză, numele dvs. și produsele pe care doriți să le returnați în cazul unui retur parțial).
  • Printr-o declarație neechivocă în care vă exprimați decizia de retragere din contract (menționând numărul comenzii în cauză, numele dvs. și produsele pe care doriți să le returnați în cazul unui retur parțial) trimisă fie prin e-mail la adresa comenzi@woopleather.ro, fie prin poștă/curier la adresa de mai jos.

Vă vom transmite fără întârziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.